Enduro Opařany/MMČR Jinín

24.08.2019

Dnešní reportáží se vrátíme do měsíce srpna a víkendu, kdy se jel náš domácí závod enduro Opařany. Tato dvoudenní soutěž přitahuje mnoho závodníků i kamarádů. takže jsme zde nemohli chybět. Závodu se za náš tým zúčastnila dvojice Míra Pros a Honza Rytíř, který se letos zúčastnil na své KTM 125 prvních závodů. Závodit dva dni po sobě oba kluky dost odrovnalo a jejich výpověď je zde:

Míra Pros #778: "Tak za sebou máme další závod ze seriálu Enduro sprintu CAMS v Opařanech a opět byly nataženy zbytečně dlouhé přejezdy po polích a loukách, na čem jsme se shodli v depu s více jezdci. Tak trochu dakar. Ale časovky se povedly a ukázaly kdo co umí. Celý závod byl dost náročný a mě i motorce to dalo dost zabrat. V sobotu mi vytekly tlumiče a vůbec nefungovaly a dojel jsem si pro 8.místo z 64 jezdců v mé kategorii. A v neděli přišel problém v předposledním kole, když se mi vyklepal čep ze zadní brzdy a do posledního kola jsem tedy jel se strachem že nedojedu, ale kvalitní zdrhovací páska to vydržela A dojel jsem pro 7.flek z 30. Jinak gratuluji panu Rytířovi k pěknému výsledku v nedělním závodě." 

Honza Rytíř #12: "24.8.-25.8.2019 probíhal závod v Enduro Sprintu Opařany. Jelikož už delší dobu sem si chtěl vyzkoušet enduro tak sem se rozhodl do závodu přihlásit. Trať měla cca 50 km na jedno kolo se dvěma měřenými zkoušky v Božejovicích a v Nových Dvorech. V sobotu se startovalo v 9:00 a jeli se 4 kola, ve druhém kole jsem měl defekt předního kola ale i přes to jsem absolvoval 3 kola. Do 4 kola už jsem neměl sílu a hlavně sem nestíhal vyměnit duši v předním kole. Celkově sem dopadl 43 z 69 jezdců v mé kategorii. V neděli se opět startovalo v 9:00 ale už se jeli jen 3 kola, první kolo sem měl ze všech kol nejlepší. Ve druhém kole jsem měl menší zranění a to tak, že jsem najel na větev která se mi postavila a praštila mě přímo do ruky, i tak sem to nevzal a pokračoval dál. všechny kola jsem úspěšně absolvoval bez technických problémů a v neděli jsem se celkově umístil 16 z 29. S výsledkem sem moc spokojený. Na závěr bych chtěl poděkovat týmovému kolegovi Mírovy Prosů za rady který mi dal, pořadatelům kteří připravili tuto nádhernou trať, bráchovi a kamarádům kteří mě přijeli podpořit."

Třetí jezdec, který se nemohl závodů v Opařanech zúčastnit kvůli závěrečnému závodu mistrovství republiky v Jiníně u Strakonic byl Pavel Doubek. Pavel jel do Jinína potvrdit kvalifikováním se do závodu formu z Kramolína. Jak se mu dařilo ale už od něj:

Pavel Doubek #95: "Místo závodů "doma" v Opařanech jsem dal přednost mistrovství republiky v Jiníně. Trať se oproti loňsku drobně změnila a pořadatel připravil místní trať možná trochu těžší než jindy. V mé kategorii MX2 přijelo jako jediné třídě víc jezdců než se propustnost do závodu, tak bylo ihned jasné, že rozhodne kvalifikace. Nabitá třída o mezinárodní konkurenci byla opět skvělým zážitkem, bohužel jsem do hlavního závodu neproklouznul. Poslední mistrák je na programu v Dalečíně, tak uvidíme co nás čeká tam. Děkuji kamarádům za podporu nejen v Jiníně."

Již tento víkend čeká naše motokrosaře další díl seriálu ŠAC v Podluhách a Míru Prose MotoKVK v Újezdě u Plánice. 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky