KP Pacov/Enduro Open Benešov

10.08.2019

Na víkendové závodění se náš tým Kamikaze racing rozdělil a čtyři členové startovali na pátém podniku jihočeského Krajského přeboru v Pacově. Míra Pros osamocen startoval na dvoudenním endurosprintu na benešovském "Kavčáku". 

V Pacově se na KP představilo 195 jezdců včetně mnoho "hostujících" pilotů MMČR, kteří rádi přijedou na krásnou trať Pacovský Propad. Letošní závod byl opravdu těžký nejen kvůli rozbité trati, ale taky počasí, které si se závodníky celý den hrálo. Zabojovat o další krajské body přijela i čtveřice Kamikaze Racing Teamu v obvyklém složení Kotalík D., Kotalík M., Stieber a Doubek. 

Dominik Kotalík #103: "Závod v Pacově se mi líbil ale i nelíbil. Líbil se mi můj zlepšený výkon a výsledky, se kterými jsem byl spokojen! Nelíbil se mi ze strany pořadatelů, protože trať nebyla dobře připravená a trať byla dost brutálně rozbitá a už to bylo o zdravý. Celkově jsem ale spokojen až na jednu velkou chybu na startu kdy jsem moc rychle pustil spojku a byl jsem moc vzadu a hodil jsem záda! A tak jsem se z posledního místa dostal na 18. místo, což je si myslím dobrý výsledek! Ve druhé jízdě už byl start lepší, ale trať hodně klouzala, takže už byla fakt extrém! Ale druhou jízdu jsem zakončil na 14. pozici, celkově 17. I přesto si myslím, že jsem si napravil reputaci od minule a na příští závod ŠAC v Podluhách se budu těšit."

Míra Kotalík #103: Míra jel v Pacově klasicky nejobsazenější kategorii veterán, která je v KP i přes jeho nelibost spojená se všemi věkovými kategoriemi a tak byl jezdecký rošt plný. Povedenější byla v jeho podání první jízda, kde dojel na 29 místě absolutně. Druhou jízdu dojel na 33 místě, takže bohužel v Pacově bodové konto nerozšířil.

Petr Stieber #227: Petr si v Pacově pochvaloval kvalifikaci, která byla lepší než jindy, ale snad letos poprvé se mu moc nedařily starty. V první jízdě po zaváhání nedosáhl na body a skončil těsně dvaadvacátý. Ve druhé jízdě předvedl lepší výkon a vybojoval tři body za místo osmnácté. Celkově odjel dvaadvacátý.

Pavel Doubek #95: "Do Pacova jsem nechtěl ani jet z důvodu menšího zranění, ale nakonec jsem přijel. Naštěstí můj problém mě až tak moc nelimitoval, ale znát to bylo a to hlavně v blátě, které jsme si užili ve druhé jízdě. První jízda byla vážně skvělá, protože už dlouho jsem takhle nebojoval úplně celou jízdu. Výsledek z Pacova moc neřeším a jen vím, že jsem byl 18. a 16. Důležité je, že jsem závod přežil bez větších problémů a teď potřebuji chvíli klid. Díky týmu za pěknou atmosféru."


Míra Pros si dal oba dva dny endurosprintu v Benešově a sám nám přiblíží jak se mu dařilo a jak to na enduru vypadalo:

Míra Pros #778: "Tak závody enduro sprintu CAMS v Benešově se zúčastnilo 221 jezdců a v mé kategorii Hobby open bylo v sobotu 43 jezdců a v neděli 13.

Závody v Benešově dopadli dobře i přes nepříznivé počasí. Odpolední sobotní závod nám pršelo a na jílovitém povrchu to nadělalo pěknou paseku na které se mi jelo velice špatně a dojel si pro pěkné 12. místo. Neděle už byla lepší, trať začala být "ready" na pořádné závody, ale já stejně nebyl úplně naladěn na výkon který bych chtěl podat. Enduro sprint mi prostě nesedí tak jako cross country, ale nějak jsem to odjel. Řekl jsem si, že to jezdím pro zábavu a kousnul jsem se a vyšlo z toho 5. místo.  Trať byla pěkná ale raději bych tam jel cross country.


Nabitý víkend se za námi a následuje týdenní pauza, po které nás čeká "domácí" endurosprint v Opařanech, který se koná ve dnech 24. - 25. 8. Ve stejnou neděli se jede i závěrečný díl MMČR motokrosu v Jiníně u Strakonic.  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky