KP SMS JČ Jinín

15.09.2019

V jinínském areálu MX ENDURO PARK se v neděli odjel již předposlední šestý závod letošního krajského přeboru v motokrosu. Závody se dle původní soboty odjely v neděli kvůli oslavám sta let strakonické značky ČZ. Z týmu Kamikaze Racing se závodu zúčastnila pouze dvojice Petr Stieber a Pavel Doubek. Na závody panovalo krásné počasí, se kterým si dokázal pořadatel hravě poradit a všech 180 jezdců závodilo na parádním povrchu. Na jezdce bylo totiž připraveno celoplošné kropení, finanční odměna pro vítěze holeshotu i zajímavé ceny vítězům. Když k tomu přidáme i výborné občerstvení, tak můžeme z čistým svědomím říct "kam se hrabala republika minulý měsíc..."

Petr Stieber #227: Petr se přijel svést po smolných Podluhách a stále není po pádech v dobré formě, což se naplno projevilo hned v kvalifikaci. Oba závody dojel do cíle, i když chtěl kvůli bolestem vzdát. Po výsledcích 20 a 18 odjížděl z Jinína celkově jako dvacátý.

Pavel Doubek #95: "Do Jinína jsem přijel bolavý a po tréninku to vypadalo, že se nebudu moct účastnit dál. Jenže to bych nebyl já, takže jsem pokračoval. Během dne se můj problém celkem zlepšoval a mohl jsem jet. První závod byl prvních pár kol dobrý, ale začalo mě limitovat zranění a musel jsem hodně zvolnit - 13. Druhá jízda byla lepší a fakt parádně jsme zazávodili. Noha mě začala zlobit čtyři kola před cílem, tak jsem si nechal jezdce přede mnou ujet a dojel sem opatrně na 11 místě. Celkově jsem skončil dvanáctý a jsem rád, že mám závod za sebou."

Náročné závody máme za sebou a následující víkend už zase ve větší sestavě v Horažďovicích na ŠACu 21.9. kde pojedeme také už předposlední podnik tohoto seriálu. V krajském přeboru nás čeká už jen poslední závod v Klukách u Písku 5.10. Děkujeme všem za podporu a fotografům za fotky.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky