KP SMS JČ Kluky

05.10.2019

K poslednímu závodu jihočeského Krajského přeboru zavítali jezdci stáje Kamikaze Racing do Kluk u Písku. Kloucký pořadatel neustále posouvá hranice tamního areálu a vylepšuje trať i zázemí. V sobotu na závody dorazilo 125 jezdců, ale i nepříjemný vítr a podzimní chladné počasí s občasným deštěm. Ale ani tyto podmínky neodradily jezdce Pavla Doubka s Petrem Stieberem k účasti v závodu. Nejen mezi našimi jezdci se šířily pochvalné vzkazy na pořadatele, kterým děkujeme za vzorně zvládnuté závody i občerstvení...!

Petr Stieber #227: Petr přijel po zranění z Horažďovic s chutí si zajezdit, ale taky s neustále pochroumaným zdravím. To ho taky viditelně limitovalo v jízdě a proto si obě závodní jízdy spíše v klidu odjel. Celkově skončil na dvacátém místě a v seriálu skončil těsně za nejlepší dvacítkou - na 22. místě.

Pavel Doubek #95: "Poslední závod v Klukách se mi docela líbil. Ráno to vypadalo na propršený den, ale nakonec se závody odjely na super povrchu s mnoho kolejemi. Já měl smolný pád v kvalifikaci, kde jsem utrhl páčku přední brzdy. Start do první jízdy jsem neměl ideální a vůbec jsem nechytl tempo úvodu závodu. Postupně to bylo lepší a pár míst jsem ještě získal. Start do druhé jízdy byl konečně dobrý a i celá jízda celkem ušla, akorát jsem v půli závodu zůstal zbytečně dlouho trčet za soupeřem se silnějším strojem. Celkově jsem dojel devátý a stejná pozice mi patří i celkově v letošním KP."

Letošní jihočeský Krajský přebor v motokrosu je minulostí a jezdci Kamikaze Racing teamu v ní zajeli tyto výsledky:

Dominik Kotalík     85ccm            15. místo     5 závodů ze 7

Miroslav Kotalík    Veterán           62. místo    3 závody ze 7

Petr Stieber           Hobby MX1     22. místo    6 závodů ze 7

Pavel Doubek       MX2                 9. místo      7 závodů ze 7

Slavnostní vyhlášení celé sezony 2019 proběhne v sobotu 9.11. v KD Chýnov.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky