Kůta MMČR Petrovice u Karviné

22.08.2021

V neděli, 22. srpna se jel pátý podnik letošního domácího motokrosového šampionátu v dalekých Petrovicích u Karviné. Pavel Doubek, jezdec Kamikaze Racing Teamu se v letošní sezoně představuje v kompletním seriálu Kůta MMČR v motokrosu a v Petrovicích nechyběl. Po úvodních dvou závodech na Kawasaki Pavel změnil stroj a po letech se vrátil na KTM ve spolupráci s Jiřím Jankovským, managerem týmu JD Gunnex KTM Racing. Jeho zlepšující se výsledky pokračovaly i v Petrovicích, kde v druhé finálové jízdě vybojoval nejen pro sebe, ale i pro tým Kamikaze Racing první bod ze seniorské republiky! Už před týdnem v "domácí" jihočeské Kaplici dojel ve druhé jízdě 21 a první bod mu tam utekl kvůli pádu dvě kola před koncem. V Petrovicích si ho už utéct nenechal a celkově tedy odjížděl jako 24. jezdec MX2, též jeho dosavadní maximum.

Pavel Doubek: "Po Kaplici jsem byl naštvaný, protože jsem vlastní chybou zazdil umístění v TOP20. V Petrovicích se druhá jízda vyvíjela podobně a zvlášť poslední dvě kola byly docela hrana. Výsledek může být vždycky lepší, ale jsem vážně spokojený hlavně s jízdou a že jsem si dokázal, že to jde. Další z mých motokrosových snů jsem si splnil a jedeme dál. Chci moc poděkovat všem, kdo mě v této sezoně podporují a fandí, moc si toho vážím."  

Pro Kamikaze Racing Team je tento závod a výsledek historický milník, Pavlu Doubkovi děkujeme za parádní reprezentaci týmu a těšíme se na další skvělé výsledky všech členů Kamikaze Racing Teamu.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky