MotoKVK Újezd/ŠAC PODLUHY 

08.09.2019

K šestém závodu letošního závodu seriálu ŠAC se sjelo 188 závodníků do Podluh u Hořovic na již čtvrtý ročník memoriálu Bohumila Krause. Tým Kamikaze racing team zde reprezentovalo složení Dominik Kotalík, Míra Kotalík, Petr Stieber, Jan Rytíř a Pavel Doubek. Za ideálního počasí se odjely krásné závody za parádní divácké kulisy, pokulhávalo akorát občerstvení. Všichni naši jezdci museli tvrdě bojovat o body do celkového pořadí až na jednoho. Pavel Doubek se totiž již v Podluhách stal vítězem seriálu ŠAC v kategorii MX2! 

Dominik Kotalík #103: "Závod v Podluhách se mi líbil, ráno to sice moc dobře nevypadalo, protože se mi přetrhly šrouby od sedačky a já jsem neměl možnost zajet pořádný rychlý kolo. V prvním závodě byl špatný start což u mě bývá tradicí ale zase jsem si pěkně zabojoval a dosáhl jsem na 5. místo! Ve druhé jízdě byl start zase otřesný ale dokázal jsem se znovu prorvat na 5. místo. A tak jsem skončil i celkově. Co je potřeba do příštího závodu vylepšit jsou rozhodně starty, se kterýma se trápím už od začátku sezóny. A samozřejmě víc trénovat. Do příštího závodu tentokrát KP Jižní Čechy v Jiníně se budu těšit a snad zlepším to co zlepšit mám." 

Jan Rytíř #12: "Na poslední chvíli sem se rozhodl zúčastnit jednoho ze závodu ŠAC v Podluhách. Trať byla suprově přichystaná a počasí překvapivě vyšlo. 1 rozjížďka se mi moc nevydařila, hned po startu jsem prorazil přední kolo, rozjížďku sem dojel 16. Potom mi pomohl týmový kolega Pavel Doubek kolo přezout. 2 rozjížďka už se mi vydařila podle mých představ a s výsledkem sem moc spokojený - 13. Na závěr bych chtěl poděkovat kamarádům za velkou podporu, týmu za skvělé zázemí které jsme tam měli."

Petr Stieber #227: Petr měl v Podluhách smolný den kdy v obou jízdách měl pád po startu, kdy se srazili s jezdcem co přijel do první zatáčky zprava. Samozřejmě se jedná o závodní incident, ale z videa je patrné, že dotyčný jezdec byl nejspíše přemotivovaný. Naštěstí je Petr v pořádku a připravený na další závody. 

Pavel Doubek #95: "Závody v Podluhách byly výborné. Letos určitě nejhezčí, protože jsme měli v depu hromadu kamarádů a známých, co nás přišli podpořit a bylo to znát. Já si přijel jen závody užít a potvrdit letošní vítězství v MX2. Mrzí mě pády, díky kterým jsem skončil na čtvrtém místě, protože rychlost byla a je určitě na víc. Chci hrozně moc poděkovat všem lidem u trati a v depu co mě i ostatní z týmu podporovali, bylo to fakt super." 

Míra Pros v Podluhách nestartoval, protože byl v sobotu na dalším dílu seriálu MotoKVK v Újezdě. Bohužel se moc nesvezl a nepotvrdil pódiové ambice... 

Míra Pros #778: "Propršený závod v Újezdu u Plánice pro mně nedopadl dobře. Špatný start z patnácté pozice, prokousal jsem se během dvou kol na 10 místo a na začátku třetího kola se mi vyzula zadní guma a bylo po závodě." 

Po závodech v Podluhách je první kategorie v ŠACu rozhodnutá a je to MX2 a vítězství našeho jezdce Pavla Doubka. Celý tým mu gratuluje a všichni se už soustředíme na další závod, tentokrát KP v Jiníně u Strakonic netradičně opět v neděli 15.9. Děkujeme všem za fotky a velkou podporu. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky