ŠAC Horažďovice/MotoKVK Úterý

21.09.2019

K již předposlednímu závodu seriálu Šumavský Amatér Cup se vydali jezdci Kamikaze racing teamu do Horažďovic, kde ve složení Dominik Kotalík, Míra Kotalík, Honza Rytíř, Petr Stieber a Pavel Doubek přijeli bojovat o body do celkového pořadí. Chladná rána nikoho neodradila a k závodu dorazilo 217 jezdců, což je vysoká účast, ale očekávaná, protože pořadatelé z Horažďovic umí připravit trať opravdu perfektně. Co se ale nepovedlo byla častá a vážná zranění, kdy na závodiště musel v průběhu dne hned třikrát vrtulník záchranné služby, což bylo hodně nepříjemné a zdržel se celý odpolední program.

Náš enduro pilot Míra Pros s námi nebyl v Horažďovicích, ale jel bojovat na poslední závod cross country do Úterý o celkovou top5...

Dominik Kotalík #103: "Závod v Horažďovicích se mi líbil, i když výsledky nebyly moc dobré. Ale ve výsledku jsem rád, že jsem to dojel ve zdraví! Kvalifikace se mi moc nepovedla ale dělal jsem co mi mé síly stačily. V první rozjížďce jsem měl zase otřesný start ale dokázal jsem pár jezdců předjet. Ale moc dobrý výsledek nebyl a také selhávala moje fyzička. Ve druhé jízdě byl start o něco lepší a jízda mě o dost víc bavila a fyzička už nebyla problém. Závod v Horažďovicích hodnotím dobře ale v průběžných výsledcích jsem na 2. pozici a pravděpodobnost že to dám v Jiníně na 1. pozici je nízká. Zkusím na sobě zapracovat a na startech a být co nejvíc na motorce. Dám do toho vše!"

Honza Rytíř #12: "Ze začátku mi trať vůbec nesedla ale po kvalifikaci už mi to sedělo líp. 1. rozjížďka se mi docela vydařila nebýt pádu v posledním kolem, kde jsem se propadl o 3 místa dozadu. Ve 2. rozjížďce se mi nedařilo vůbec, zaspal sem start a hned po startu přišel crash přes jezdce který upadl přede mnou. Měl sem ohnuté řídítka a tak se mi jelo na ho.... Nakonec se mi trať hodně líbila. Chtěl bych poděkovat pořadatelům, týmu a kamarádům za podporu."

Míra Kotalík #103: Míra jel ve své kategorii Veterán 40 pěkný závod, kdy v prvním závodě až do přerušení jel na třináctém místě a dobře si zazávodil. Ve druhé jízdě se po startu Míra srazil s jiným jezdcem v půlce prvního kola a po stíhací jízdě to na lepší než dvacáté místo nebylo. Určitě ale dobrý výkon a nejlepší letošní rychlost.

Petr Stieber #227: Petr prožívá hodně těžké poslední závody, protože i v Horažďovicích měl smůlu. V kvalifikaci trefil po skoku betonovou dlaždici co koukala u trati a následoval velký pád. Pomlácený se rozhodl jet dál, takže výsledky 19 a 21 jsou spíše k uznání. Jen doufejme, že už si to Petr opravdu vybral...

Pavel Doubek #95: "Po Jiníně jsem si nebyl jistý jestli budu moct jet. Bohužel padla možnost jet v Dalečíně a protože jsem se cítil lépe, místo tréninku jsem jel právě do Horažďovic. Trať a závody opět nezklamaly, ale četnost vážných zranění mě odradila vůbec závodit. Mě se teda jezdilo docela hezky, jen jsem docela špatně startoval. Jízda samotná byla dobrá a celkem se mi dařilo postupovat vpřed. Celkově jsem nakonec v Horažďovicích dojel třetí v MX2, ale hlavně že jedeme domů živý bez zranění."

Míra Pros #778: "Závody v Úterý jsou vždy dobře připravené a když je pěkné počasí jako bylo v sobotu tak je to paráda. Závod jsem si užíval a od startu jsem si střídal 4 a 5 místo se soupeřem který mě bohužel ke konci závodu zdolal kvůli mé závadě (očesaného primárního kolečka). Ale závod jsem nakonec dojel na oném 5.místě za což jsem rád a teď už jen čekat na celkové výsledky a doufat že jsem si vyjel to 5.místo i celkově."

Závodní víkend máme za sebou a z našich seriálů chybí odjet jen Jihočeský krajský přebor v Klukách u Písku, který bude za dva týdny 5.10. a 26.10. poslední ŠAC v Jiníně. Fotogalerii z Horažďovic od nás zde.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky